O lásce a jiných běsech

Sem tam někoho z vás zajímalo, jak se má randicí loserka, na twitteru opice se rtěnkou a v civilu frustrovaná kancelářská krysa s třicítkou na krku.

Za posledních několik měsíců jsem nebyla na žádném děsném rande. Našla jsem si kluka.

V květnu se to konečně stalo. Potkala jsem chlapa, který mi na první rande přinesl kytku a vzal mě na kafe, neochcával smíchovskou náplavku a nehledal kešky. Bylo mu pětatřicet, řekl, že bude za pár týdnů rozvedený a že jsem úžasná.

Že jsem úžasná nebo dokonce nejúžasnější mi od té doby říkal denně. Opakovaná lež se stává pravdou a nakonec jsem si tak nějak latentně začala myslet totéž o něm. Neměl široká ramena, neměl hollywoodský úsměv a neměl dokonce ani smysl pro humor. Nebožka babička mi ale vždycky říkala: „Hlavně, aby tě měl rád.“ Škoda, že nikdy nedodala: „Hlavně, aby nebyl prolhanej kretén.“

A protože mě měl rád, užili jsme si spolu v létě skvělou dovolenou, trávili jsme spolu každou volnou chvíli, o víkendech jezdili na výlet... A začali jsme mluvit o společném bydlení. V našel elegantní byt, ve kterém chtěl bydlet do doby, než to dotáhneme na další level a přidám se k němu já. Spolu jsme ho uklidili, vybavili a načančali. Pak jsme si blaženě sedli na novou pohovku a on mi řekl, že je moc rád, že se nemusel stěhovat daleko. Že jeho manželka bydlí přes ulici. A támhleto je její okno. Asi 5 metrů od toho „našeho“, ve stejném patře. Ale neboj, ona mívá zatažené žaluzie a brzy se stejně odstěhuje. Do toho bytu už jsem nikdy nevkročila. On uznal pomatení smyslů a nastěhoval tam svého kamaráda.

Byla jsem dál milá, nádherná, zábavná, chytrá a za všech okolností úžasná. Láska jeho života, splněný sen a jediná, kterou si chce vzít, mít s ní kupu dětí a po jejímž boku by mu bylo ctí zestárnout. A tak jsme si začali plánovat první společné Vánoce.

Pár dní před Vánoci a přesně v den, kdy uplynulo sedm měsíců od našeho seznámení, mi volal, že večer nepřijde, jak jsme byli domluvení. Že manželka porodila. Měsíc před termínem, takže překvápko. Vlastně takové kouzlo Vánoc. Že nemusím mít strach, že jsou matka i dítě v pořádku a že je to všechno skvělý a úchvatný. Do telefonu mi s ohleduplností ještě stihl sdělil, že mi fotky svého dítěte neposílal, že se mi radši pochlubí zítra, až se uvidíme osobně. Aspoň uvidím, jak je malá krásná. Představovala jsem si, jak po něm házím ze čtvrtého patra věci na ulici a nebylo mi technicky vůbec jasné, jak to s těmi fotkami uděláme.
Uklidnil mě, že společné Vánoce platí, protože manželku pustí z nemocnice až po Novém roce a byl by, chudák, jinak o svátcích sám. A taky protože se přeci máme rádi a slíbili jsme si to. Pak že se k ní asi zpátky nastěhuje (minimálně na nějakou dobu), ale mezi námi se přeci nic nemění. Tak úžasnou holku si přeci nenechá ujít. A milujeme se.
O fotky jsem nepřišla. Kromě novorozence jsem se měla možnost pokochat se i novopečenou matkou a pyšným otcem.

A tak jsem se o letošních Vánocích rozhodla nebýt úžasná, krásná, tolerantní ani zábavná. Rozhodla jsem se vzít si tepláky a Neurol a na kouzlo Vánoc se vysrat.

Jasně, mohla bych upéct vanilkové rohlíčky s jedem na krysy a mohla bych spílat babičce, že „Hlavně aby tě měl rád“, je až přespříliš skromné. Namísto toho asi po přiměřené rekonvalescenci mrknu na Tinder a vyrazím vstříc novým dobrodružstvím.

Svět je neuvěřiteně pestrej v tom, co všechno vás může srazit na kolena.

Veselé Vánoce všem, co o to stojí. Milujte se a množte se.

9 komentářů:

  1. Vždycky, když jsem natrefila na rozvedenýho, čerstvě rozešlýho, nebo jinak "poznamenanýho", vždycky mě po nějakém čase napadlo, proč je asi ty ženský nechaly... Zatím je smutná pravda, že to všechno byli prvotřídní kokoti, do jednoho.
    Až ti dojde Neurol, napiš. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Harriet, díky za potvrzení mojí teorie. Zásoby Neurolu se tenčí, brzo se ozvu ;)

      Vymazat
  2. Tohle už nemůže být náhoda, na to musí mít člověk talent. A když má člověk na něco talent, tak by z toho měl vytřískat co nejvíc.

    Navrhoval bych třeba založení startupu, kam ti svobodné a mužechtivé ženy budou posílat malý obnos, dejme tomu stovku měsíčně, za to, že budeš pilně chodit na rande a vázat idioty na sebe. Protože jinak bys taky mohla sedět doma, usrkávat z flašky a lakovat si nehty, a jsem zvědav, jak potom taková normální holka najde a uloví solidního chlapa, když ty tvý exempláře budou volně a bez označení pobíhat po ulicích!

    A nebo další nápad - myslím, že jen málokterá manželka by si ráda nepřiplatila za to, že její manžel místo náhodný rajdy bude během těhotenství píchat vtipnou, elegantní, vzdělanou a kultivovanou ženu.

    Důchody nejsou nic moc, takhle si našetříš a budeš mít na starý kolena z čeho živit těch sto koček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluju komentáře od lidí se smyslem pro humor! Díky ;)

      Vymazat
  3. Ty tvé historky vymyšlené nejsou, na to jsou plné moc rádoby bizarních věcí, které se ale v realitě skutečně dějí :) Blogovat o tom nebudu, ale po květnovém rozloučení po 11 letech cítím, že dozrála doba na nové vzrušující chvíle a budu teda doufat, že takové extremistky se v sukních nevyskytují tak často :D Držím palce holka, ono to přijde ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá S., nejsem ráda, že jsi zpátky tady na blogu. Nicméně pravidlo seznamování: nikdy NIKDY nerandit s mužem co se rozvádí/rozchází / má moc blízko od rozchodu. Jdu na další článek:-)
    P.S Doporučuji přečíst knížku od Klimeše Partneři a rozchody:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Takže jsi jo nechala na holičkách? Pokud si s ním rozumíš, vše preskočilo a klapalo, trávili jste spolu takovou dávku času, pak bych se snažila při něm stát. Jeho situace asi taky není jednoduchá, jeho manželství se rozpadá. I muži mají srdce. Nedospělé a ve vážných sutuacích vyvádějící děvče ničemu nepomůže. Z vašeho vztahu jsi se škrtla sama. Asi jsi o něj podvědomě moc nestála. Ostatně už na prvnim rande se tvářil jako... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane, to jste se posral?

      Vymazat
    2. moc doufám, že je Váš komentář špatný pokus o vtip.......-_-

      Vymazat

Představy o ideálním protějšku

Když jsem se poprvé přihlásila na seznamku, měla jsem naprosto jasnou představu o tom, koho hledám. Byla jsem si jistá, že mezi těmi tisíci ...